ARIZA
ve RMA Hizmetleri
- Donanım Garantisi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar
ve 2 yıldır.
Ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, arızalı
ürünün RZK'ya ulaştırılmasından itibaren başlar.
- Üründe donanım arızası oluşursa satın alınan bilişim firmasına
bildirilir. Bilişim firması durumu inceleyip RZK ile temasa
geçer. RZK'nın onayı ile ürün RZK Servis Merkezine gönderilir.
- Arızalı ürünler kargo ile gönderilirken karşı (RZK) ödemeli
gönderilmemelidir. Karşı ödemeli gönderilen kargolar kabul edilmemektedir.
Tamir ya da değişimi yapılmış ürünlerin kargosu RZK tarafından
karşılanarak müşteri veya partnerimize sevk edilir.
Garanti Süresi İçerisinde Arıza Durumu
Cihazınızın garanti süresi bitmediyse ve teknik inceleme sonunda
garantisinin bozulmadığı tespit edilirse cihazınızın ücretsiz
olarak tamiri veya değişimi gerçekleştirilecektir.
Garanti süresi içerisinde üründe oluşabilecek donanım arızalarında
aşağıdaki adımlar sırasıyla uygulanır.
1. Mümkünse donanım arızası giderilir.
2. Arızalı ürün aynı marka model bir başka ürünle birebir değiştirilir.
3. Arızalı ürün müşterinin onayı alınarak muadil bir ürün ile
değiştirilir.
Garanti Süresi Bitiminde Arıza Durumu
Cihazınızda oluşacak herhangi bir arıza durumunda, Teknik Servisimizle
arıza hakkında görüşülür, gerekiyorsa cihaz Servis Merkezimize
istenir. Cihazınız Servis Merkezimizde incelenerek size konuyla
ilgili detaylı bilgi verilecektir.
|